NIEUWSBRIEF MEI 2020

REGIOPOORTWACHTERS.NL EN REGIO HR

 

Met belangrijke info over uw gratis Corona Werkgever Helpdesk

In deze nieuwsbrief willen wij u informeren over het volgende:

  • Regio HR biedt u een gratis Corona Werkgever helpdesk
  • Betalingsregeling voor werkgevers die door Corona in de problemen zijn gekomen.
  • Opgeven voor de bedrijfsscan duurzame inzetbaarheid (zonder kosten)

Gratis Corona Werkgever Helpdesk van Regio HR

https://www.werkgeversencorona.nl

 

Uw bent door uw aansluiting bij Regiopoortwachters.nl (zonder meerkosten) aangesloten bij Regio HR. Naast de toegang tot uw eigen Regio HR Adviseur en het HR Portaal heeft Regio HR speciaal voor u een gratis Corona helpdesk opgezet.

 

De expertise is met name gericht op Corona en alles wat met arbeidsrecht en personeelsmanagement te maken heeft. Denk hierbij aan onderwerpen als:

 

  • Hoe ga ik te werk als ik mijn personele organisatie wegens Corona moet herstructureren?
  • Wat te doen als mijn zieke werknemer door de Corona crisis niet kan re-integreren?
  • Mag ik mijn werknemers verzoeken af te zien van de periodieke loonsverhoging als mijn bedrijf teveel onder de gevolgen van Corona lijdt?
  • Wat doe ik als mijn werknemer weigert naar zijn werk te komen omdat hij bang is besmet te raken?
  • Mijn werknemer wil zijn vakantieaanvraag intrekken, moet ik daar akkoord mee gaan?

 

De onderwerpen op de website hebben een vraag en antwoord structuur. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met Regio HR via de online chatfunctie op de website of bel met de Werkgever & Corona helpdesk, telefoonnummer 085 – 13 09 649. U kunt uw vraag ook per e-mail stellen, mail uw vraag dan naar corona@regiohr.nl.

Uiteraard kan Regio HR u nu ook begeleiden bij de personele reorganisatie van uw bedrijf als dat nodig is. En straks als het werk weer aantrekt helpen de Regio HR Adviseurs u graag bij het opzetten van een  personeelsplanning en de werving en selectie van personeel dat goed bij uw bedrijf past.

Betalingsregeling

Veel van onze klanten hebben financieel zwaar te lijden onder de gevolgen van de Corona crisis.  Indien u de jaarfactuur van Regiopoortwachters.nl nog niet heeft betaald en in aanmerking wilt komen voor een regeling, stuurt u dan uw verzoek naar financieel@regiopoortwachters.nl. Deze regeling geldt enkel voor de aansluitkosten van de verzuimpakketten (verzuimabonnement, verrichtingenpakket en loonsomabonnement). Losse activiteiten die u niet jaarlijks maar apart met ons verrekent, vallen niet onder de betalingsregeling. De regeling voor de jaarkosten bestaat uit 3 gespreide betalingen (25% van het factuurbedrag ogenblikkelijk, 25% per 1 juli 2020 en 50% per 1 september 2020).

Opgeven voor de Bedrijfsscan Duurzame Inzetbaarheid

Ampliado maakt net zoals Regio HR onderdeel uit van de EVI Groep. De EVI Groep is opgericht door Pieter Valk en Gerard Egberts (tevens oprichter en directeur van Regiopoortwachters.nl). Eén van de diensten die Ampliado aanbiedt is een Bedrijfsscan Duurzame Inzetbaarheid. Zie hiervoor https://www.ampliado.nl/dienstverlening.html  Deze bedrijfsscan is het startpunt voor uw personeelsbeleid gericht op het duurzaam inzetbaar houden van uw werknemers. De scan wordt opgeschaald naar een versie 3.0. met een speciale uitvoering voor het MKB. Voor de eerste 50 klantwerkgevers van Regiopoortwachters.nl die zich opgeven zullen wij aanstaande augustus zonder kosten de bedrijfsscan verzorgen. Indien u gebruik wilt maken van dit aanbod, stuur dan snel een mailbericht naar gegberts@evigroep.nl en mail uw contactgegevens met de vermelding bij het onderwerp “Opgave Bedrijfsscan Duurzame Inzetbaarheid”. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!

Contact

Adres : Balie 7

4301 GZ Zierikzee

 

Telefoon : 0111- 41 71 31

Email : info@regiopoortwachters.nl

K.v.K. : 22059455

BTWnr. : 8155.66.414

Copyright Regiopoortwachters.nl 2022